Online herhaalservice

Met de nieuwe Online herhaalservice van BENU Direct komt u nooit zonder hulpmiddelen te zitten.


Wij zorgen ervoor dat uw herhaalbestelling altijd op tijd klaarstaat. In Mijn BENU Direct kunt u zelf online uw herhaalbestelling bevestigen, evalueren en kiest u waar en wanneer uw bestelling wordt afgeleverd.

Wanneer kunt u gebruikmaken van onze Online herhaalservice?


Onze Online herhaalservice is bedoeld voor klanten in een stabiele situatie waarbij er weinig verandering in verbruik is. U heeft in mindere mate behoefte aan telefonisch contact (wij blijven uiteraard telefonisch bereikbaar voor vragen of ondersteuning).

De Online herhaalservice is op dit moment alleen beschikbaar voor de hulpmiddelen incontinentie en diabetes.

Hoe kunt u zich aanmelden?


Om gebruik te kunnen maken van de Online herhaalservice dient u of uw mantelzorger te beschikken over een account voor Mijn BENU Direct. Deze kunt u eenvoudig zelf aanmaken. Daarnaast moeten wij de Online herhaalservice voor u activeren.

Heeft u een account aangemaakt en wilt u gebruik maken van onze Online herhaalservice? Laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

Hoe werkt het?


In een paar stappen bent u altijd voorzien van de beste materialen voor uw persoonlijke situatie:




1




Uw bestelling staat klaar


Wanneer de bestelling klaarstaat, ontvangt u van ons een e-mail.









2




Evaluatie invullen


In deze mail wordt u verzocht om in uw Mijn BENU Direct omgeving een aantal evaluatievragen te beantwoorden. Als u niet tevreden bent met het materiaal of wanneer er iets veranderd is in uw persoonlijke situatie neemt onze verpleegkundige contact op met u.









3




Bestelling volgen


De bestelling wordt, na het beantwoorden van de evaluatievragen, doorgezet en u kunt deze van verzending tot aan uw deur volgen.